FAQ – Întrebări Frecvente

1. Este livrarea gratuită pentru toate țările?
Da.

2. Cât durează până îmi voi primi produsele?
Depinde de țara din care le comandați. Mai jos aveți informații legate de fiecare țară:
UE: 3-7 zile
Marea Britanie: 5-7 zile
America de Nord: 8-12 zile
America de Sud: 10-12 zile
Rusia: 10-12 zile
Ucraina: 7-8 zile
Noua Zeelandă: 6-8 zile
China: 5-7 zile
Australia: 6-8 zile
Africa de Sud: 10-12 zile
India: 10-15 zile

Dacă țara dvs. nu este menționată aici, ne puteți trimite un email la intl@intheline-costmetics.com și vă vom trimite informațiile imediat.

3. Pot comanda din orice țară din lume?
Da, livrăm oriunde în lume.

4. Dacă statusul comenzii mele este „În așteptare” sau „Așteptați” sau dacă ceva e în neregulă cu comanda mea, pot să vă sun?
Da, puteți modifica sau anula comanda sunând la nr. de telefon al call center-ului nostru: +38670204205.

5. Cum pot anula o comandă?
Puteți anula o comandă în 2 ore de la plasarea acesteia fără a ne oferi vreun motiv anume.

6. Cum pot returna produsele dacă nu sunt mulțumit(ă) de ele?
Puteți să returnați produsele trimițându-le la adresa noastră, cu toate informațiile și numărul contului bancar atașat, dar va trebui să plătiți și costul livrării. Returnarea dvs. trebuie să îndeplinească toate condițiile menționate în Termenii și Condițiile generale.

7. Am primit produse pe care nu le-am comandat, pot să le returnez gratuit?
În cazul în care primiți o comandă pe care nu ați făcut-o, puteți să ne returnați produsele trimițându-le la adresa noastră, alături de toate informațiile dvs. și numărul contului bancar atașat și noi vă vom rambursa costul de livrare și vă vom schimba produsele din comandă.

8. Ce este un abonament lunar?
Un abonament lunar vă oferă o livrare lunară (la fiecare 30 de zile) până la anulare. Puteți să vă înscrieți plătind prin sistemul PayPal. Abonamentul se reînnoiește automat la fiecare 30 de zile. Abonamentul poate fi anulat oricând gratuit.

9. Ce metode de plată acceptați?
Puteți să găsiți metodele de plată disponibile pentru fiecare țară la checkout. Noi nu acceptăm alte modalități de plată decât cele listate.